Friday, January 28, 2011

khatam jugak..

Posted by pInKy LoVeR at 7:57 AM 2 comments


huhhh..
aku nie agak ketinggalan dalam tgk drama2 korea nie..
mggu lepas khatam gak satu citer nie..
sedih seyh citer nie..
tapi bestttttttttttt....
aku boleh bagi 100 bintang..
semua orang patut tengok tau...
comel jer heroin citer nie
..
kalau ada masa lagik nak tgk balik..hehe


nie hero n heroin citer nie...

"TAKE CARE OF YOUNG LADY"..

:))

Friday, January 21, 2011

finally

Posted by pInKy LoVeR at 8:24 AM 1 comments
azam 1 tercapai..hehe
finally ak berjaya buat my craft blog..
do visit and follow it
ringan2kan tangan anda untuk mengkritik..
ok..
totally tired:(
nyte everyone...

Sunday, January 16, 2011

help me!!

Posted by pInKy LoVeR at 8:01 AM 2 comments

sesi meluahkan perasaan..
tak semua yang kita nak kita akan dapat kan?
tak semua yang kita dapat itu sempurna kan?
tapi tu lah lumrah hidup seorang hamba ALLAH kan?
boleh tak kalau saya nak apa yang saya rasa tak kan dapat??
kalaulah saya dapat apa yang saya nak tu...
hanya SYUKUR yang mampu diungkapkan..
tapi apa yang saya nak??..
now 12.20 am..
what i want now is see him
told him everthing what i feel right now..
boley x??
someone pliz bring me to him...

can i cry on your shoulder...:(

p/s:sebelum tido,maafkan semua org...jgn lupa basuh kaki
assalamualaikum..

Monday, January 3, 2011

tahun baru!!!

Posted by pInKy LoVeR at 5:33 AM 0 comments
welkem 2011..
wah......lambat 3 hari dah...
first day start sem baru dah dpat berita yg x bes..
elaun masuk lambt,dah la masuk lambat dpt plak bulan2..
kalau dulu dapat sekaligus..
habis plan shopping aku...hehehehe...
ari nie first day secara rasminya masuk degree ..
baru semester 1...tinggal 7 semester lagi...mampukah aku??
BIG,SBE,ASGMNT YG MUNGKIN BERTAMBAH...
PERLU KE SEMUA TU??
redha jer la kan....nama pon student...
alhamdulillah result sem lepas pon ok ler..
walaupun menimbulkan ketidak puasan hati dalam kalangan makhluk ALLAH tu
sila berpijak di bumi yang nyatakan..hehe..
ala..bukan selalu pon aku dpat result yg ok!!
bagi la chance skit kat org lain utk merasa berada di ats..
xkan pikir nak terus di ats je...
as a human...kita kena la sentiasa bersedia dengan turun naiknya potensi diri..
wah macam motivater la.
moga2 kuliah sem nie berjalan dengan baiknya...
tahun nie ak mmg byak la azam baru...
almaklumla tahun lepas xda azam...
rasanya xperlu nak nyatakan disini kan..
ala korang bukan suka pon baca post pnjag2...
ak pon malas nak taip...hehehhe
papepon ak wish semua azam korang berjaya dilaksanakan
kalau x pon renew jer tahun depan....
berehhhhhhhhhhhh....

"tingkatkan prestasi, kurangkan segala kontroversi"
peace no war :))

 

::bila kekunci diketuk:: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal