Sunday, June 12, 2011

bola tu bulat

Posted by pInKy LoVeR at 11:37 AM 1 comments

its not fair...
its not fair to blame him..
mcm bangang je org yg buat mcm2 page
kutuk dia..
time menang bukan main puja
time kalah kutuk tak ingat dunia
nie la manusia skrang...
cuba korang kat tmpat dia..ishhh..
okey..dah tak da rezeki
nak buat mcm mne kan..
kalau la aku jumpa org yg buat page kutuk dia tu..
isshhh..mmmg nak kena la...
bukan salah dia pon smlam tu..
diorg dah main yg terbaik..
papepon...TAK FAIR NAK SALAHKAN SI DAUDSU tu..
hehehe..
tiba2 emo lak..
geram lerh negok ppage yg x bermoral nak ktuk dia..
ishhhh...
papepon KELANTAN TETAP DI HATI..
cehh....tibe2 smgt kenegerian lak..


cian lak ak tgk dia nie..frust giler kot..huhu

apepon..tahniah Terengganu..
gud luck TRW utk Liga Super N Piala Malaysia..
MAJULAH SUKAN UTK NEGARA..hahhha
peace ;)

*sedang berusaha utk dptkan tiket tgk TRW vs PERAK..*

 

::bila kekunci diketuk:: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal