Sunday, January 16, 2011

help me!!

Posted by pInKy LoVeR at 8:01 AM

sesi meluahkan perasaan..
tak semua yang kita nak kita akan dapat kan?
tak semua yang kita dapat itu sempurna kan?
tapi tu lah lumrah hidup seorang hamba ALLAH kan?
boleh tak kalau saya nak apa yang saya rasa tak kan dapat??
kalaulah saya dapat apa yang saya nak tu...
hanya SYUKUR yang mampu diungkapkan..
tapi apa yang saya nak??..
now 12.20 am..
what i want now is see him
told him everthing what i feel right now..
boley x??
someone pliz bring me to him...

can i cry on your shoulder...:(

p/s:sebelum tido,maafkan semua org...jgn lupa basuh kaki
assalamualaikum..

2 comments on "help me!!"

mE iS aS on January 17, 2011 at 5:08 PM said...

be tough girl !

pInKy LoVeR on January 17, 2011 at 11:16 PM said...

i not enough strong to face this...huhu

Post a Comment

 

::bila kekunci diketuk:: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal