Sunday, May 23, 2010

2 jam 30 minit...

Posted by pInKy LoVeR at 8:57 PM
hello ullos...
rsenye dh bersarang blog nie..
agk sbuk smggu dua nie..
on exam week...
exam..exam...exam...
perkara yang pling dibnci seumur hidup..
knp mesti ada exam??
xfham le aku..

entry nie di tulis smbil aku mengira detik ke exam hall
lagi 2 jam 30 minit..
kalau nk stdy mmg xmsuk dh...
biasa la last minute prepration..
mntak2 la dapat aku jwb semua soaln dgn baik yer...hoho
insyallah..:))

skunk nie ak tgh active mlyan soalan2 pelik2 kt formspring..
lame dh x active mcm skunk..
aku lebih byk layan kt formspring dari fbook...
fbook jd bosan dh skunk nie..
kalau dulu dok mngadap fbook dari pg smpai malam
skunk log in xsmpai 5 minit terus log off...
bosan tol ler...

nak blogging lak kena cri mood dlu..
dh btol2 ada mood bru ler leh merapu dalam blog tercenta nie...
hehe..

nk promte skit....
kalau u guys nak kenal gan tuan punya blog nie dgn lebih lg...
anda tanya saya jawab...:))

kenapa time mggu exam nie la byak sangat perkara yang menyerabutkan datang dalam kpala ak nie...
time mggu lain xnk dtg lak..
dugaan..dugaan..dugaan...
semua tu mngkin nak menguji tahap kesabaran aku..

munie,
"kena kuatkan semangat"
"tumpu pada exam"
"selalu pikir positif"
"jangan pkir pasal benda yang xda faedah"
yang penting
"selalu dekat dengan ALLAH"

apapon yang terjadi dalam hidup nie yang paling penting ...
ingtlah ALLAH sentiasa ada bersama dengan kita..
mengadulah kepadaNya..:))






0 comments on "2 jam 30 minit..."

Post a Comment

 

::bila kekunci diketuk:: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal